maanantai 14. tammikuuta 2013

Ite tiedät tuntees, tarpees ja vastuus

En oo aina ylpeä kaikesta  mitä oon tehny. Tai tuun tekemään. Osa on no.. ei kovin imartelevia. Saan arvostelua osakseni, mutta niiin varmaan kaikki. En kuitenkaan anna kenenkään määritellä mun tekojen takia mua miksikään mitä en oo. Tiiän ite erheeni, niiden tyhmyyden, mutta myös sen miks oon toiminu niin. No aina en sitäkään. Kannan vastuuni ite. Kuuntelen aiheesta sanomisen. Koski se sitten koulua, töitä tai ihmissuhteita. Mutta vain aiheesta sanomisen. Niin kauan kun ite oon sujut asioideni kanssa, pidän itteni kohtuuden rajoissa ja kunnioitan itteäni kaikki on hyvin. Pystyt kattomaan itteäs peiliin, näkemään sen kaiken paskan mikä sieltä nassusta paistaa ja olemaan ok sen kanssa ei kenelläkään oo mitään sanomista. Ja niin kauan kun näät siellä myös ne hyvät jutut kaikki on ok.
Ihmiset ei sais lokeroida toisia ihmisiä, vaikka teenki niin. Sää ite lokeroit ittes jos joku sen tekee. Mieti siis miks lokeroit ittes. Se heijastuu muille.
En puolustele itteäni, enkä halua myöskään paheksua itteäni. Oon minä ja oon onnellinen.




3 kommenttia:

  1. täysin samaa mieltä :-) omat virheet kuuluu vaan itelle ja niiden ei pitäs rapsuttaa toisten perseettä siinä vaiheessa! asia teksti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se että jos mokaa, nii sitte kantaa siittä vastuun. Oma moka, oma vastuu, oma elämä. Eipä siihen kukaan muu puuttumaan :)

      Poista

Höpöset piristäkää mua !