sunnuntai 13. tammikuuta 2013

miksei herätyskelloon herää, jossei ole pakko?

Tulin perjantaina Kokkolasta kotia, koska mun viikonloppu alkoi torstaina ja loppuu lauantaina. Hui.
Oon ollut viimeiset paripäivää kunnonkiukkuperse. BUU mulle. Tiiättekö, semmonen, ' ei , ei ei.. ÄÄÄÄ ÄLÄ PUHU MULLE YHYY' sitte kaks sekunttia ' Ei vitsi ootko kattonu tätä hauskaa kuvaa?! HUIPPU'...
he he :) Oon hrrrrvee.

Perjantaina  kun tulin Veteliin menin Saralle kahville ja sen kanssa raportoitiin kahvikuppien äärellä ja illalla olin poikien kanssa vähän ajelemassa . Perjantaina kävin koiran kanssa pakkaslenkillä ja  päivän suunitelmat olikin sittenn aika auki ja mua ärsytti eniten koska aamuks olin laittanut kellon herättämään 9.00 ja heräsinkin sitten vasta 12.00. BUU mää taas.
 Oli kyllä jotenkin lohuttava aamulla herätä hirveän levottimista ja surullisista unista siihen, kun tunsin meiän pikku kissa tassut selässä. (jätkä on muuten nykyään munaton, i can't feel your pain, but i try understand. bro.. ) Tuli semmonen olo niinku se ois lohuttanu, että se on vaan pahaa unta. Luultavasti se kuitenki halus vaan mun tyynylle..bitch.
No viikonloppuna sen ajan mitä kerkesin olla kotona (pari tuntia) koitin perehtyä näyttösuunitelmaan ja toistellut päässä vaaan ' en osaa, en tajua.. en osaa, en tajua'.. Voivoi.
 Kaikkiaan viikonloppu oli kyllä ihan mukava, vaikka ei oikeen kerennyt rauhotua saatikaan tehä niitä asioita mitä mun piti tehä...mutta omavika kun on tmmönen tuulispää.

Viikonlopun jälkeen voisin taas lisätä mun muista jatkossa...-listaan pari juttua.

1. ...Ei varmaan kannata Saran kanssa lähte minnekkän reissuilemaan.
2. ....Ei kossubatteryä.
3. ...krapulasta selviää nukkumalla, varsinkin nukkumalla kotona omassa sngyssä, eikä 200 kilometrin pääss kotoa...
4. .. Jos selvisit tuosta olosta (fyysisen ja henkisen voinnin kannalta) selviät mistä vain ! :)

Nyt hymyä huuleen ja heivataan helveettin sunnuntai ahistus







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !